رقابت دیدنی ریکیشی‌ها در اولین دوره مسابقات کشوری سومو (کشتی ژاپنی)
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

10

رقابت دیدنی ریکیشی‌ها در اولین دوره مسابقات کشوری سومو (کشتی ژاپنی)

رقابت دیدنی ریکیشی‌ها در اولین دوره مسابقات کشوری سومو (کشتی ژاپنی)

مسابقات فنی کمربند مشکی دان یک سومو (کشتی ژاپنی) در مورخ 21 خردادماه سال جاری در سالن ورزشی کوثر شهر ری با حضور ورزشکارانی از استان‌های سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، اولین دوره مسابقات کشوری سومو به منظور انتخاب نفرات برتر جهت اعزام به قهرمانی سومو جهان (ژاپن - 2015) از 7 صبح روز جمعه 22 خردادماه 1394 با وزن کشی ریکیشی‌ها (کشتی‌گیران سومو) کلید خورد. در این دوره از مسابقات نمایندگانی از استان‌های تهران، البرز، آذربایجان غربی، قزوین، همدان، خراسان شمالی، لرستان، اصفهان، مازندران، اردبیل، فارس و بوشهر مجموعاً 12 استان در دو بخش جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند. مسابقات به میزبانی کمیته سومو استان تهران در سالن ورزشی کوثر شهرری برگزار گردید و استقبال چشمگیر علاقمندان به رشته سومو نوید اتفاقات خوب آینده را داشت. در این دوره از مسابقات اعضای هیئت رئیسه و مسئولان استانی و ستادی کمیته سومو کشور، دکتر جاسم منوچهری (بنیانگذار سومو در جمهوری اسلامی ایران)، دکتر مهدی گودرزی (نایب رئیس سومو کشور)، مهندس احسان جانمحمدی (دبیر سومو کشور)، استاد رضا صمدی (رئیس کمیته سومو استان تهران)، آقایان محمدرضا عبدی، داود ایزدپور، علی اکبر سلطانی برهمن و ابوالفضل چروی (اعضای هیئت داوری مسابقات) به عنوان کادر اجرایی حضور بهم رساندند.

مسابقات در رده سنی جوانان و بزرگسالان و در اوزان 60- ، 67- ، 75- ، 85- ، 100- ، 115- ، 115+ ، و وزن آزاد (اوپن) برگزار گردید که وجود ریکیشی‌هایی (کشتی‌گیران سومو) با میانگین وزنی 155 کیلوگرم در دسته 115+ به هیجان و جذابیت رقابت‌ها افزوده بود. در پایان نیز استان‌های تهران، خراسان شمالی و آذربایجان غربی تیم‌های برتر این دوره از مسابقات بودند که با مجموع امتیاز کسب مدال، به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. لازم به توضیح است نفرات برتر این دوره از مسابقات بعد از ماه مبارک رمضان به اردوی آماده سازی جهت اعزام به قهرمانی سومو جهان که مقرر است در مورخ 6 الی 9 شهریورماه سال جاری در شهر اوزاکا ژاپن برگزار گردد دعوت خواهند شد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 151
بازدید کل : 13140494
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7